Reserveren

Welkom bij Dudok! Onze collega’s staan vol enthousiasme voor u klaar! Wij stellen altijd een aantal plekken beschikbaar voor reserveringen, maar willen daarnaast ook graag de ontmoetingsplek van de stad blijven, zoals u dat van Dudok gewend bent.

Nadat u een reservering heeft geplaatst ontvangt u een bevestiging van uw reservering in uw e-mail inbox. Heeft u vragen over uw reservering, dan kunt u contact opnemen met de vestiging.

- Contact -

Heeft u vragen over Dudok of één van haar diensten? Neem dan contact op met één van onze collega’s, dit kan op het telefoonnummer 010 – 2908446. U kunt ook een e-mail sturen naar reserveringen@dudok.nl.

Reservering
Wilt u reserveren? Dit kan uiteraard telefonisch of per mail, maar ook gemakkelijk online via de reserveringsbutton op onze homepage .

Heeft u vragen over een reeds gemaakte reservering, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de locatie waar u gereserveerd heeft. U vindt het telefoonnummer van onze locaties op de contactpagina van de desbetreffende locatiepagina.

Bestelling
Heeft u een bestelling geplaatst bij Dudok Patisserie en heeft u hier vragen over? Dan vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met de bakkerij via 0186 – 681949. Onze collega’s helpen u graag verder!

  • Heeft Dudok ook vegetarische/vegan gerechten op het menu?

    Elke locatie van Dudok heeft een eigen kaart met een aantal vegetarische en/of vegan opties, deze gerechten worden aangeduid met een (V) of (Vegan).

    Mocht u een andere dieetwens of voedselallergie hebben, dan denken wij graag met u mee! Wij verzoeken u contact op te nemen met uw gewenste locatie, zodat wij in overleg met de chef een passend voorstel kunnen aanbieden.

  • Ik heb een allergie, waar kan ik de informatie vinden?

    Voor iedere locatie kunt u onder het kopje menu de diverse menukaarten terugvinden. Op onze menukaart staan helaas geen specifieke allergieën uitgeschreven, maar uiteraard houden wij hier wel graag rekening mee!

    Informeer telefonisch naar de mogelijkheden. Onze collega’s van de desbetreffende locaties staan u graag te woord.

  • Ik kan online niet reserveren, kan ik alsnog langskomen?

    U bent van harte welkom bij Dudok! Wij houden altijd een aantal tafels beschikbaar voor passanten. Helaas kunnen wij niet garanderen dat u verzekerd bent van een tafeltje. Uiteraard kunt u altijd plaatsnemen aan de bar om onder het genot van een drankje te wachten op een beschikbare tafel.

  • Kan ik die heerlijke Dudok Kroketten ook los kopen voor thuis?

    Natuurlijk! Informeer bij een medewerker naar de mogelijkheden, of neem telefonisch contact met ons op. Onze collega’s helpen u graag verder.